Vraag en Antwoord

Vraag en Antwoord

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk artikel in deze webwinkel vindt u informatie over de levertijd. De levertijd verschilt per artikelsoort. Een bank die op maat voor u gemaakt wordt met een stof naar keuze kan een levertijd van 12 weken hebben, terwijl een standaard voorraadartikel een levertijd van 2 dagen heeft. De exacte levertijd vindt u bij de beschrijving van het artikel.

Bij bestellingen van meubelen houden wij u persoonlijk op de hoogte van de levertermijn en aflevering. Wij maken voor de aflevering hiervan telefonisch een afspraak met u in de week voor de geplande levering.
Ook kunt u ons altijd bellen via 0651686588 of e-mailen met de vraag over de levertijd van een specifiek product.

2. Door welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden onze pakketten via PostNL.

3. Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Naast levering op uw huisadres kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Voeg hiertoe in uw account een adres toe en kies dit adres bij uw bestelling als afleveradres.
U kunt er ook voor kiezen om het pakket te laten leveren op een servicepunt van PostNL. U krijgt dan een e-mail van ons zodra het pakket daar voor uw klaar ligt. Zo hoeft u niet thuis te zijn voor de levering van uw bestelling.

Heeft u uw huisadres opgegeven en bent u niet thuis op het moment dat het pakket bij u thuis wordt aangeboden? Standaard geeft de vervoerder het pakket dan af bij een van uw buren. Tenzij u vooraf aangeeft dat u dat niet wilt. Dit kunt u aangeven door bij uw bestelling bij opmerking in te vullen: "Alleen levering aan huis". Dan zullen wij dat kenbaar maken aan de vervoerder, die uw pakket weer meeneemt wanneer u bij de eerste levering niet thuis bent. Het pakket wordt daarna nog een keer bij u thuis aangeboden. Kan de bezorger het dan opnieuw niet aan u afgeven, dan kunt u het pakket tot twee weken daarna ophalen bij het postkantoor.

4. Het artikel dat ik wil bestellen is (tijdelijk) niet leverbaar. Wat nu?

Als u een artikel besteld heeft en het is onverhoopt (tijdelijk) niet leverbaar, dan overleggen we met u wat u wilt. Wij informeren u binnen welke termijn het artikel wel weer leverbaar is en of u hierop wilt wachten of niet. Indien u dit niet wilt en u heeft het artikel bij de bestelling al afgerekend, dan betalen wij u het volledige bedrag direct terug.

5. Ik wil mijn product retourneren

Als het product niet aan uw verwachting voldoet kunt u het retourneren binnen 14 dagen na de levering, door het terug te sturen naar:

The Home Company
Nachtegaal 16 
3962 TL  Wijk bij Duurstede

Na ontvangst van het product zullen wij het geld direct op je rekening terug storten. 
Lees meer over retourneren en herroepingsrecht op de pagina Retourneren, klachten en garantie.

6. Heb ik garantie op de geleverde artikelen?

Zeker! Naast de wettelijke garantie biedt The Home Company Shop u aanvullende garantie op meubels via het CBW. Lees hierover meer op de pagina CBW-erkend.

7. Ik heb een andere vraag

Neem gerust contact met ons op voor al uw vragen. Wij zullen ze graag beantwoorden.

The Home Company Shop
Telefoon: 0343593500
Mobiele telefoon: 0651686588 (Caroline Kouwenhoven)
E-mail: shop@thehomecompany.nl

 

 


 

De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden: Algemene voorwaarden

 

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein