Klantenservice

Onze klantenservice staat dag en nacht voor u klaar!

Heb je een vraag? Dan kan je ons 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereiken via nummer 085 333 0006. Je krijgt dan direct een persoon aan de lijn die je te woord staat. Indien zij niet direct antwoord op je vraag hebben, dan leiden ze deze door naar de betreffende persoon die deze zo snel mogelijk zal beantwoorden. 

Ook via e-mail [email protected] kan je altijd met je vragen bij ons terecht. Wij beantwoorden alle mail persoonlijk binnen 24 uur. 

 

1 Levering
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk artikel in deze webwinkel vind je informatie over de levertijd. De levertijd verschilt per artikelsoort. Een bank die op maat voor u gemaakt wordt met een stof naar keuze kan een levertijd van 12 weken hebben, terwijl een standaard voorraadartikel een levertijd van 1 of 2 dagen heeft. De exacte levertijd vind je bij de beschrijving van het artikel. Maar je ook altijd even bij ons navragen.

Bij bestellingen van meubelen houden wij u persoonlijk op de hoogte van de levertermijn en aflevering. Wij maken voor de aflevering hiervan telefonisch een afspraak met u in de week voor de geplande levering.
Je kan ons altijd gratis bellen op 085 333 00 06 (24/7, dus ook 's avonds en in het weekend!)

1.2 Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden onze kleine pakketten via DHL, DPD en PostNL. Daarnaast hebben wij voor grotere en kwetsbare artikelen ons eigen transport (de Home Company bestelbus) en maken wij gebruik van de diensten van het fullfilmentbedrijf FSMC en transportbedrijf De Jong Total Cargo voor grotere meubelen en grotere afstanden.

Indien het pakket verzonden wordt via DHL, DPD of PostNL ontvangt u van ons een track&trace code. Wanneer het artikel via onze eigen transportdienst wordt gebracht zullen wij een specifieke bezorgafspraak met u maken. Wanneer het artikel bezorgd wordt via onze transporteur De Jong Total Cargo maken wij eveneens een afspraak voor een bezorgdag. Op die dag zelf kunt u vanaf 8.00 uur bellen met De Jong Total Cargo om een indicatie van de bezorgtijd te krijgen. Daarvoor kunt u ze bereiken op telefoonnummer 088 205 2150. 

1.3 Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Naast levering op uw huisadres kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Voeg hiertoe in uw account een adres toe en kies dit adres bij uw bestelling als afleveradres.
U kunt er ook voor kiezen om het pakket te laten leveren op een servicepunt van PostNL, DPD of DHL. U krijgt dan een e-mail van ons zodra het pakket daar voor uw klaar ligt. Zo hoeft u niet thuis te zijn voor de levering van uw bestelling.

Heeft u uw huisadres opgegeven en bent u niet thuis op het moment dat het pakket bij u thuis wordt aangeboden? Standaard geeft de vervoerder het pakket dan af bij een van uw buren. Tenzij u vooraf aangeeft dat u dat niet wilt. Dit kunt u aangeven door bij uw bestelling bij opmerking in te vullen: "Alleen levering aan huis". Dan zullen wij dat kenbaar maken aan de vervoerder, die uw pakket weer meeneemt wanneer u bij de eerste levering niet thuis bent. Het pakket wordt daarna nog een keer bij u thuis aangeboden. Kan de bezorger het dan opnieuw niet aan u afgeven

1.4 Het artikel dat ik wil bestellen is (tijdelijk) niet leverbaar. Wat nu?

Als u een artikel besteld heeft en het is onverhoopt (tijdelijk) niet leverbaar, dan overleggen we met u wat u wilt. Wij informeren u binnen welke termijn het artikel wel weer leverbaar is en of u hierop wilt wachten of niet.

Indien u dit niet wilt en u heeft het artikel bij de bestelling al afgerekend, dan betalen wij u het volledige bedrag direct terug.

2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Als het product niet aan uw verwachting voldoet kunt u het retourneren binnen 14 dagen na de levering, door het terug te sturen naar:

FSMC
T.a.v. The Home Company Retouren
Wijkersloot 24
3945 LE Cothen

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug op je rekening. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Lees meer over retourneren en herroepingsrecht op de pagina Retourneren, klachten en garantie.

3 Garantie
3.1 Heb ik garantie op de geleverde artikelen?

Zeker! Naast de wettelijke garantie biedt The Home Company Shop u aanvullende garantie op meubels via het CBW. Lees hierover meer op de pagina CBW-erkend.

4 Overig
4.1 Ik heb een andere vraag

Neem gerust contact met ons op voor al uw vragen. Wij zullen ze graag beantwoorden.

The Home Company Shop
Telefoon: 085 333 00 06
E-mail: [email protected]

Neem contact op
* Verplichte velden