• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Hoe kan je bestellen en betalen?

Eerste keer bestellen

Bezoek je the Home Company voor het eerst? Dan heten wij je van harte welkom! 

Iets bestellen in onze webshop is zeer eenvoudig. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal zelf wat je wilt hebben, hoe je wilt betalen en wanneer je het pakketje wilt ontvangen. Indien gewenst met persoonlijk advies van en/of persoonlijk contact met ons. 

Stap 1: product selecteren

Heb je een artikel en eventueel een variant daarvan qua kleur of maat gevonden? Plaats dit artikel van je keuze dan in je winkelwagen door op de groene knop 'in winkelwagen' te klikken. Wil je er meer dan één? Type dan eerst het gewenste aantal in in het vakje 'aantal' naast de winkelwagen, of klik op het plusje totdat je het gewenste aantal bereikt hebt, en klik dan op de groene knop 'in winkelwagen'.

Stap 2: product(en) in de winkelwagen

Zodra je op de groene knop 'in winkelwagen' hebt geklikt, zie je een bevestiging daarvan verschijnen. Bovendien zie je rechts boven in het scherm bij het winkelwagen-icoontje, een cijfer en een bedrag. Het cijfer geeft aan hoeveel producten er in de winkelwagen zitten en het bedrag geeft het totaalbedrag van de waarde van die artikelen weer. Het maakt niet uit waar je je in onze shop bevindt, je vindt je winkelwagen altijd rechts bovenaan de pagina terug.

Wanneer je op dit winkelwagen-icoontje klikt, dan verschijnt daaronder direct een overzicht van de artikelen in de winkelwagen en de knop 'bestellen'. Wanneer je op de knop 'bestellen' onderaan dit overzichtje klikt, dan verschijnt de pagina 'Mijn Winkelwagen' met daarin het overzicht van de producten die je gekozen hebt en op dat moment in de winkelwagen zitten. Hier kan je het aantal van de gekozen producten nog aanpassen of je keuze verwijderen. Ook staat hier het totaalbedrag van je bestelling. Dit bedrag is altijd inclusief 21% BTW. 

Vanaf deze pagina 'Mijn winkelwagen' kan je er voor kiezen om eerst verder te winkelen, of om je bestelling af te ronden. Heb je een promotie- of kortingscode ontvangen? Klik dan op het vinkje naast de zin 'Heb je een promotiecode ontvangen?' en vul je code in in het vak dat dan onder deze zin verschijnt. Je korting wordt dan meteen verrekend, hetgeen je rechts daarvan in het overzicht ziet.   

Stap 3: Bestelling afronden

Wil je verder met bestellen? Klik dan op de knop 'Bestelling afronden'. Daarop verschijnt de check-out-pagina. Hier kan je ervoor kiezen om af te rekenen als gast, of om een account aan te maken. Vul vervolgens de benodigde gegevens in, zodat wij er voor kunnen zorgen om je bestelling correct en volgens jouw wensen bij je te kunnen bezorgen. Het verzendadres kan daarbij anders zijn dan het factuuradres. Dat kan handig zijn als je je bestelling ergens anders dan thuis wilt laten bezorgen. Bijvoorbeeld op je werk, of als je iemand een cadeau wilt sturen. 

Verzending en betalen
Kies vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalmethode. En controleer je bestelling nog even. 
Ook hier heb je nogmaals de mogelijkheid om een eventuele kortingscode in te voeren, welke direct verrekend wordt. 

Betaalmethodes
Voor betaling kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • iDeal (gratis)
  • Afterpay (gratis)
  • VVV-giftcard (gratis)
  • Betalen per factuur: minimaal 50% bij bestelling en de rest vlak voor of bij aflevering. (kosten € 10,-)

Opmerkingen
Heb je nog aanvullende opmerkingen, wensen of vragen over je bestelling? Plaats deze dan in het vak 'Opmerking'. Wij zien je opmerking direct na voltooiing van je bestelling en zullen deze dan ook behandelen. 

Kopen
Bevestig vervolgens of je akkoord bent met de algemene voorwaarden door het vierkante vakje aan te vinken. De algemene voorwaarden zijn te vinden in de link onder het woord 'algemene voorwaarden' en bovendien in de link onderaan de pagina. 

Klik vervolgens op de knop 'Kopen'. Daarmee is je bestelling voltooid. Wij nemen deze vervolgens zorgvuldig in behandeling. 

Als de betaling succesvol verlopen is gaan wij direct aan de slag om je pakket verzendklaar te maken en naar je toe te sturen. 

Account of gast? 

Zoals hierboven vermeld kan je kiezen of je een account wilt aanmaken of liever wilt afrekenen als gast. Je bent dus zeker niet verplicht om een account aan te maken. Maar dit biedt wel veel voordelen! 

Je kunt je hier eenmalig registreren en een eigen account aanmaken, waarmee je de volgende voordelen krijgt:

  • De status van je bestellingen bekijken
  • Aankoopgeschiedenis bekijken
  • Het is niet nodig om uw gegevens in te voeren bij volgende aankopen
  • Mogelijkheid om kortingen en kortingscodes te ontvangen
  • Mogelijkheid om vragen te stellen door een ticket aan te maken

Voer hiertoe je e-mailadres in en bedenk zelf een wachtwoord van minimaal zes tekens en herhaal het wachtwoord nog eens voor de zekerheid. Je ontvangt daarna een bevestigingsmail van ons. Zodra je die via e-mail bevestigd hebt, kun je altijd inloggen in je account. 

Wil je liever geen account? Geen probleem. Je hoeft er geen te hebben om de bestelling af te ronden.

Verlanglijsten 

Met een account kan je ook artikelen aan je verlanglijst toevoegen, waardoor je gemakkelijker alle producten kan bekijken waar je interesse in hebt, maar nu nog niet wilt kopen. De pagina Mijn verlanglijst is standaard ingeschakeld voor jou.

Je kan je verlanglijst in je account bekijken door op Mijn verlanglijst te klikken.

Klik op de onderstaande afbeeldingen om te vergroten.

Geeft een pijl weer die naar de knop Mijn verlanglijst wijst in het account van de klant op de verlanglijstpagina.

Je kan ook klikken op Toevoegen aan verlanglijst op een productpagina.

Geeft een pijl weer die naar de knop Toevoegen aan verlanglijst op de productpagina wijst.