Menu
EUR

Klantenservice

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt. Mailen gaat het snelst!
+31 (0)85 333 0006
ma - vr 09:00 - 17:00
Live chat
ma - zo 08:00 - 21:00

Wij zijn er voor je! 

Heb je een vraag? Stel deze dan bij voorkeur aan ons via e-mail. Dat is de snelste weg naar het antwoord waarmee we je vakkundig kunnen helpen. 

Wij beantwoorden alle mail persoonlijk en zo snel mogelijk. We streven ernaar om dit direct te doen. 

Neem contact op

Contactgegevens

085-3330006 (mailen = sneller dan bellen)
live chat hieronder (direct contact met medewerkers)
[email protected] (voor snelste antwoord)
KVK nummer: 30176781
Homecompanyshop.nl Wijkersloot 28
3945 LE Cothen
Nederland

Veelgestelde vragen

Levering
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk artikel in deze webwinkel vind je informatie over de levertijd. De levertijd verschilt per artikelsoort. Een bank die op maat voor u gemaakt wordt met een stof naar keuze kan een levertijd van 12 weken hebben, terwijl een standaard voorraadartikel een levertijd van 1 of 2 dagen heeft. De exacte levertijd vind je bij de beschrijving van het artikel. Maar je ook altijd even bij ons navragen.

Bij bestellingen van meubelen houden wij u persoonlijk op de hoogte van de levertermijn en aflevering. Wij maken voor de aflevering hiervan telefonisch een afspraak met u in de week voor de geplande levering.
Je kan ons altijd gratis bereiken via de chat rechtsonder in je scherm of via e-mail [email protected].

Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden onze kleine pakketten via de pakketdiensten DHL, DPD en PostNL. Daarnaast hebben wij voor grotere en kwetsbare artikelen ons eigen transport en maken wij gebruik van de diensten van het transportbedrijf De Jong Total Cargo voor grotere meubelen en grotere afstanden.

Indien het pakket verzonden wordt via DHL, DPD of PostNL ontvangt je een track&trace code. Wanneer het artikel via onze eigen transportdienst of onze transporteur De Jong wordt gebracht zullen wij een specifieke bezorgafspraak met je maken. We kunnen de artikelen dan over het algemeen op elke werkdag leveren. Via de transporteur kunnen we wel een dag voor de levering inplannen. Maar nog niet een dagdeel of tijdslot. Wel weten we op de bezorgdag rond 8.00 uur wat de levertijd ongeveer zal zijn. Deze kan je dan natuurlijk even bij ons opvragen, zodat je er niet de hele dag op hoeft te wachten. 

Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Naast levering op je huisadres kan je kiezen voor een ander afleveradres. Voeg hiertoe in je account een adres toe en kies dit adres bij uw bestelling als afleveradres.
Je kan er ook voor kiezen om het pakket te laten leveren op een servicepunt van PostNL, DPD of DHL. Je krijgt dan een e-mail zodra het pakket daar voor je klaar ligt. Zo hoef je niet thuis te zijn voor de levering van je bestelling.

Heb je je huisadres opgegeven en ben je niet thuis op het moment dat het pakket wordt aangeboden? Standaard geeft de vervoerder het pakket dan af bij een van de buren. Tenzij je vooraf aangeeft dat je dat niet wilt. Dit kan je aangeven door bij je bestelling bij opmerking in te vullen: "Alleen levering aan huis", of "Niet afleveren bij de buren". Dan zullen wij dat kenbaar maken aan de vervoerder, die je pakket dan weer mee terug neemt wanneer je bij de eerste levering niet thuis bent. 

Het artikel dat ik wil bestellen is (tijdelijk) niet leverbaar. Wat nu?

Als je een artikel besteld hebt en het is onverhoopt (tijdelijk) niet leverbaar, dan overleggen we met je wat je wil. Wij informeren je binnen welke termijn het artikel wel weer leverbaar is en of je hierop wil wachten of niet.

Indien je dit niet wil en je hebt het artikel bij de bestelling al afgerekend, dan annuleren we je bestelling betalen we het volledige bedrag terug.

Retourneren
Hoe kan ik mijn product retourneren?

Als het product niet aan je verwachting voldoet kan je het retourneren binnen 14 dagen na de levering, door het terug te sturen naar:

The Home Company
Wijkersloot 28
3945 LE Cothen

Vul dit retourformulier in en stuur dit mee met de retourzending. 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Lees meer over retourneren en herroepingsrecht op de pagina Retourneren, klachten en garantie.

Garantie
Heb ik garantie op de geleverde artikelen?

Zeker! Naast de wettelijke garantie biedt The Home Company Shop je aanvullende garantie op meubels via het CBW. Lees hierover meer op de pagina CBW-erkend.

Overig
Ik heb een andere vraag

Neem gerust contact met ons op voor al je vragen. Wij zullen ze graag beantwoorden.

The Home Company Shop
E-mail: [email protected]

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €160,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
De cookies zijn essentieel voor het functioneren van onze website. Ze kunnen niet worden uitgeschakeld.
Met deze cookies kunnen we het verkeer op onze website meten en rapporteren. Ze helpen ons om onze diensten te verbeteren en te personaliseren.
Deze cookies helpen ons om gepersonaliseerde advertenties en content te bieden.
Met socialemediacookies kunnen we links naar sociale media embedden en sociale activiteit meten, om de gebruikerservaring te verbeteren.
Manage cookies