• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzenden

De producten die in onze shop op voorraad zijn, versturen wij de eerstvolgende werkdag. Via e-mail laten wij u weten wanneer de bezorging plaatsvindt. Voor het leveren van meubels nemen wij persoonlijk contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging ervan op een moment dat het u schikt.

Voor producten die niet op voorraad zijn geldt dat wij deze direct na uw bestelling in order geven aan onze leveranciers. U heeft daarbij de keuze voor maat en kleur en dergelijke, welke u bij uw bestelling bij 'opmerkingen' kunt opgeven. Uiteraard kunt u ook altijd contact met ons opnemen om uw persoonlijke wensen voor het artikel te bespreken en af te stemmen. Zodra wij weten wanneer het product bij ons geleverd wordt informeren wij u persoonlijk en maken we een afspraak voor de bezorging. 

Retourneren

Artikelen retourneren, uw herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het hier te downloaden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Indicatie van de kosten voor retourzending:
Pakketten tot 10 kg: € 6,95
Pakketten van 10 kg tot en met 30 kg, binnen de maten 170 x 80 x 80: € 13,25
Zwaardere en grote artikelen, zoals meubels die niet met pakketpost mee kunnen: € 60,-

U kunt de artikelen retour sturen via pakketpost of zelf terug brengen naar onderstaand retouradres. U kunt er ook voor kiezen de artikelen weer door ons te laten ophalen bij u thuis. Hiervoor wordt aan retourkosten € 60,- berekend. 

Retouradres
Retourneer uw artikel(en) naar het volgende retouradres:

FSMC
The Home Company Retouren
Wijkersloot 24
3945 LE Cothen

Retourformulier
Download hier het retourformulier dat u kunt gebruiken om uw artikel retour te zenden: Retourformulier
Vul het volledig in en voeg het bij het artikel in de bij voorkeur oorspronkelijke verpakking.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om de artikelen die u bestelt intact en werkend bij u af te leveren en hopen dat het aan uw verwachtingen voldoet. Er kan echter altijd iets mis gaan. Heeft u een klacht over een product? Stuurt u ons dan een e-mail over uw klacht naar shop@thehomecompany.nl of bel ons op 085-333 000 6 en legt u ons uw klacht voor. Dan overleggen wij met u hoe we dit het beste voor u kunnen oplossen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht. 

Uw klacht kan ook betrekking hebben op onze dienstverlening, bijvoorbeeld over de levering van het product of over de klantenservice. Ook klachten over de dienstverlening kunt u mailen naar shop@thehomecompany.nl of telefonisch voorleggen via 085 333 00 06. Hierop zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.  

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Wij hanteren voor al onze artikelen de wettelijke garantietermijn. Daarnaast geldt voor alle producten bovendien een fabrieksgarantie van een jaar. Lees hier meer over wettelijke garantie en fabrieksgarantie

Naast de wettelijke garantie bieden wij u extra garantie in de vorm van het CBW. The Home Company is een CBW-erkende woonwinkel en dat heeft voor u als consument tal van voordelen. CBW-erkende winkels hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn bij uw aankoop.

Lees hierover meer op de pagina CBW-erkend, waar u ook de CBW-Erkend Voorwaarden voor woonwinkels kunt downloaden.