Klantenservice

Onze klantenservice staat dag en nacht voor u klaar!

Heb je een vraag? Dan kan je ons 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereiken via nummer 085 333 0006. Je krijgt dan direct een persoon aan de lijn die je te woord staat. Indien zij niet direct antwoord op je vraag hebben, dan leiden ze deze door naar de betreffende persoon die deze zo snel mogelijk zal beantwoorden. 

Ook via e-mail [email protected] kan je altijd met je vragen bij ons terecht. Wij beantwoorden alle mail persoonlijk binnen 24 uur. 

 

1 Levering
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk artikel in deze webwinkel vind je informatie over de levertijd. De levertijd verschilt per artikelsoort. Een bank die op maat voor u gemaakt wordt met een stof naar keuze kan een levertijd van 12 weken hebben, terwijl een standaard voorraadartikel een levertijd van 1 of 2 dagen heeft. De exacte levertijd vind je bij de beschrijving van het artikel. Maar je ook altijd even bij ons navragen.

Bij bestellingen van meubelen houden wij u persoonlijk op de hoogte van de levertermijn en aflevering. Wij maken voor de aflevering hiervan telefonisch een afspraak met u in de week voor de geplande levering.
Je kan ons altijd gratis bereiken via de chat rechtsonder in je scherm, via e-mail [email protected] of via telefoonnummer 085 333 00 06.

1.2 Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden onze kleine pakketten via de pakketdiensten DHL, DPD en PostNL. Daarnaast hebben wij voor grotere en kwetsbare artikelen ons eigen transport (The Home Company bestelbus) en maken wij gebruik van de diensten van het transportbedrijf De Jong Total Cargo voor grotere meubelen en grotere afstanden.

Indien het pakket verzonden wordt via DHL, DPD of PostNL ontvangt je een track&trace code. Wanneer het artikel via onze eigen transportdienst wordt gebracht zullen wij een specifieke bezorgafspraak met je maken. Wanneer het artikel bezorgd wordt via onze transporteur De Jong Total Cargo maken wij eveneens een afspraak voor een bezorgdag. 

1.3 Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Naast levering op je huisadres kan je kiezen voor een ander afleveradres. Voeg hiertoe in je account een adres toe en kies dit adres bij uw bestelling als afleveradres.
Je kan er ook voor kiezen om het pakket te laten leveren op een servicepunt van PostNL, DPD of DHL. Je krijgt dan een e-mail zodra het pakket daar voor je klaar ligt. Zo hoef je niet thuis te zijn voor de levering van je bestelling.

Heb je je huisadres opgegeven en ben je niet thuis op het moment dat het pakket wordt aangeboden? Standaard geeft de vervoerder het pakket dan af bij een van de buren. Tenzij je vooraf aangeeft dat je dat niet wilt. Dit kan je aangeven door bij je bestelling bij opmerking in te vullen: "Alleen levering aan huis", of "Niet afleveren bij de buren". Dan zullen wij dat kenbaar maken aan de vervoerder, die je pakket dan weer mee terug neemt wanneer je bij de eerste levering niet thuis bent. Het pakket is vervolgens af te halen bij een servicepunt van de pakketdienst.

1.4 Het artikel dat ik wil bestellen is (tijdelijk) niet leverbaar. Wat nu?

Als je een artikel besteld hebt en het is onverhoopt (tijdelijk) niet leverbaar, dan overleggen we met je wat u wil. Wij informeren je binnen welke termijn het artikel wel weer leverbaar is en of je hierop wil wachten of niet.

Indien je dit niet wil en je hebt het artikel bij de bestelling al afgerekend, dan annuleren we je bestelling betalen we het volledige bedrag terug.

2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Als het product niet aan je verwachting voldoet kan je het retourneren binnen 14 dagen na de levering, door het terug te sturen naar:

The Home Company
Wijkersloot 28
3945 LE Cothen

Vul dit retourformulier in en stuur dit mee met de retourzending. 

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending, terug op je rekening. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Lees meer over retourneren en herroepingsrecht op de pagina Retourneren, klachten en garantie.

3 Garantie
3.1 Heb ik garantie op de geleverde artikelen?

Zeker! Naast de wettelijke garantie biedt The Home Company Shop je aanvullende garantie op meubels via het CBW. Lees hierover meer op de pagina CBW-erkend.

4 Overig
4.1 Ik heb een andere vraag

Neem gerust contact met ons op voor al je vragen. Wij zullen ze graag beantwoorden.

The Home Company Shop
Telefoon: 085 333 00 06
E-mail: [email protected]